niedziela, 20 maja 2012

Welcome a good weather!


Cześć!
 Przyznaję się, że to nie są aktualne zdjęcia...jednakże nie mogę oprzeć się pokusie, aby Wam je pokazać. Zdaję sobie sprawę z tego, że zdjęcia robione w moim pokoju mogą być dla Was mało atrakcyjne, to też obiecuję, że wkrótce zaczną pojawiać się i te z ciekawym tłem;) Pogoda była dzisiaj fantastyczna, szkoda tylko, że większość dnia byłam zmuszona spędzić w szkolnej ławie...świadomość, że za oknem panuje zadawalająca temperatura, utrudniała skupienie się. Jutro ostatnie spotkanie na studiach podyplomowych. Rok minął niesamowicie szybko. Oczywiście już w mojej głowie pojawił się pomysł rozpoczęcia kolejnych...korci mnie prawo....szczerze zawsze chciałm je studiować, a dlaczego ostatecznie wybrałam stosunki międzynarodowe, tego nie wiem;), ale wiem, że finalnie nie żałuję podjęcia tej spontanicznej decyzji. Fantastyczna kadra, studenci, atmosfera. Będę zawsze z uśmiechem na twarzy wspominać mój wydział nauk politycznych, pomimo towarzyszącego mi stresu na egzaminach np. z Prawa Międzynarodowego Publicznego z panem M., czy z negocjacji i umów międzynarodowych z panią B.... oj tak, Ci co towarzyszyli mi w drodze ku uzyskaniu tytułu magistra, wiedzą o czym piszę;) Jak ja znowu chciałabym mieć te 19 lat...zazdroszczę Wam drodzy maturzyści! Własnie rozpoczniecie najlepszy okres w Waszym życiu;)do zobaczenia, trzymajcie się Kochani,
pozdrawiam, NG.

blazer-H&M
skirt-nn
blouse-reserved



6 komentarzy:

  1. w takim razie czekamy na wiecej takich pieknych zdjec plenerowych :) :)

    wygladasz swietnie w spodniach i sukienkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tło jest ważne a Outfit! :)
    A swoją drogą baaaaaaaardzo zdobisz tło outfitem, klasyczny- świetny! Pasuje do Ciebie.
    A ja obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) bardzo fajny zestaw, śliczna torebka :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :D super ten żakiecik :D

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM NA NOWEGO POSTA :D
    http://fashionismypassio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw :) Świetna marynarka i torebka :)
    Ja właśnie kończę studia magisterskie i też zazdroszczę tym wszystkim maturzystom, przed którymi jeszcze całe studia, bo przede mną już tylko szara rzeczywistość :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń