wtorek, 15 października 2013

Moja suknia ślubna


Witam Was Kochani.
W dniu dzisiejszym postanowiłam pokazać Wam moją suknię ślubną. Wybór padł na hiszpańską markę San Patrick. Od samego początku wiedziałam, że koronkowa syrena będzie spełnieniem moich marzeń. Nie macie pojęcia jak ucieszył mnie fakt, że pomimo mojego wysokiego wzrostu dobrze prezentuje się w tego typu sukni. W związku z tym, że koronka wyróżnia się swoją strukturą, postanowiłam dobrać do niej wyłącznie bolerko zapinane w tyle na małe guziczki, rezygnując tym samym z welonu.  Postawiłam na elegancję i kobiecość. Jedyną biżuterią były  kolczyki z kryształkami Swarovskiego, za które bardzo dziękuję nene-sklep.pl. Dla wielu upięcie włosów w kok, kojarzy się z toną lakieru i misternie ułożonymi kosmykami. Pomimo tych opini, zdecydowałam się na delikatny koczek na boku ozdobiony kwiatkami. W tym dniu czułam się naprawdę wyjątkowo;))

Pozdrawiam, NP














 
 



64 komentarze:

  1. Wygladalas pieknie:) w czerwcu biore slub I szukam inspiracji, uwielbiam ogladac wszystko co zwiazane ze slubem:) Mnie osobiscie marzy sie welon dlugi choc wiem,ze nie jest praktyczny I na sali trzeba go zdjac do tanca:) czym rzucalas na oczepinach bukietem czy podwiazka?Pozdrawiam imienniczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa; otóż do rzucania miałam przygotowany miniaturkę mojego bukietu ślubnego;) dziewczyna, która go złapała mogła go wziąć ze sobą do domu

      Usuń
    2. Po ślubne inspiracje dotyczące sukni ślubnej i stylizacji zapraszamy do nas: www.lovemydress.pl.

      Usuń
    3. Swietny pomysl z miniaturka bukietu I wspaniala pamiatka:)
      Imienniczka

      Usuń
    4. Piękna suknia, zwłaszcza z tą dodatkową narzutką wygląda idealnie! <3

      Usuń
    5. Do Anonima :P Anonim :P welon możesz kupic taki przedłużany ( w kościele będzie meeega długi a na sali krótki :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Pięknie wyglądałaś, a kok to strzał w dziesiątkę. Wyglądałaś dzięki niemu bardzo elegancko i szykownie, na pewno mąż był wniebowzięty, jak Ciebie zobaczył :)
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znajomy fotograf ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepieknie wygladalas! Suknia prezentuje sie na Tobie fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. szału nie ma dupy nie urywa... suknia jak suknia... jak dla mnie to za dużo koronki, żygać mi sie chce jak na takie coś patrzę, ale to tylko moje zdanie. mam nadzieję, że potrafisz przyjąć czyjeś zdanie Natalio :)

    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w swojej sukni unikałam koronki i wierzcie mi ciężko było ją znaleźć, ale ta sukienka do Ciebie pasuje i wydobywa tylko twoje piękno.

      Usuń
    2. Moniko, jeżeli krytykujesz, to przynajmniej sięgnij do słownika ortograficznego, bo ogromnym wstydem jest brak znajomości ortografii rodzimego języka.
      Natalio, wyglądałaś przepięknie! Sama nie będę miała koronek, nie lubię ich i nie pasują do mojego typu urody, ale Ty wyglądałaś zjawiskowo! Gratuluję przemyślanej stylizacji! Połączenie wysmakowanej elegancji z dziewczęcą skromnością!

      Usuń
  6. suknie jest przepiękna! :) prosta, kobieca i skromna, ale robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalio, zazdroszczę Twojej Mamie
    Czyjaś Mama

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądałaś przepięknie. Gratuluję dużego wyczucia stylu. Bukiecik był śliczny, a wszystko wyszło szalenie elegancko.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Congratulations dear! Very cute photos! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow wyglądałaś przepięknie:) też myśl o takiej sukni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. WYglądałaś naprawdę cudownie :)
    Śliczna sukienka, śliczna Ty i śliczny bukiet :)
    Obserwujemy i lubimy na FB :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Niezły pomysł z tym bolerkiem!

    http://www.viblogstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zjawiskowo!:) zakochałam się w tym bolerku, jest takie subtelne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka, piękna Ty! Nigdy nie przepadałam za sukienkami z koronki (wydawały mi się takie....sztuczne jak firanki ;-) ), ale Twoja mnie urzekła. Ślicznie wszystko dopasowałaś - fryzura, kwiaty... Wszystkiego najlepszego w nowym rozdziale w Twoim / Waszym życiu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekna Panna Młoda;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba, szczególnie ta koronkowa narzutka, wygląda bardzo subtelnie ale te odkryte ramiona robią swoje:) ślicznie! ps. zapraszam do mnie w wolnej chwili http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten krój sukienki jest bardzo trudny, ale na Tobie prezentuje sie idealnie, minimalistyczne dodatki to strzał w dziesiątkę! Pięknie wyglądałas!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wonderful heautiful congratulations :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygladasz przepięknie, suknia idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. PIĘKNA! Marzy mi się suknia ślubna z koronką na plecach..

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, a real princess!
    New post on my blog…let me know what u think about it!
    Nameless Fashion Blog
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna suknia ślubna , ślicznie wyglądasz !
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna sukienka. Cudowna Panna Młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie się prezentowałaś! SUPER!!!!

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądałaś! Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna suknia, wiązanka, fryzura - SUPER! Pięknie wyglądałaś....

    http://nieotym.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka jest przepiękna! Rewelacyjna koronka, bolerko, dobrze, że biżuteria jest skromna, bo nic faktycznie więcej nie potrzeba, cudowna fryzura i makijaż i mąż ;)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  28. ZJAWISKOWA ! PO PROSTU ZJAWISKOWA TY !

    OdpowiedzUsuń
  29. Boska suknia ślubna ! Wyglądałaś bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześlicznie wyglądałaś! czekam na więcej zdjęc:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądałaś zjawiskowo! Śliczna suknia,piękne kwiaty, cudowni WY:)

    OdpowiedzUsuń
  32. O matko! Najpiękniejsza suknia ślubna jaką widziałam <3 Tak jak nie lubię ślubnych kreacji, tak tą chętnie bym założyła!

    OdpowiedzUsuń
  33. wygladałaś przepieknie!!:) naprawde, cudownie, z klasą, kobieco:) a Twoja suknia to mój ideał,od jakiegoś czasu myślę, że jeśli dla mnie suknia ślubna to tylko taka. nie przepadam za tandetą i przepychem, kocham delikatność i myślę że tego pannie młodej potrzeba :) śliczna!!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje! wyglądałaś bardzo ładnie, sukienka świetnie dobrana do twojej urody i figury :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Macie bardzo ładne obrączki. A suknia ślubna oczywiście zachwycająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądałaś zjawiskowo :) Gratulacje!
    A możesz zdradzić ile masz wzrostu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam;) dziękuję bardzo;) jestem bardzo wysoką dziewczyną... 182 cm

      Usuń
  37. Jak poradzilas sobie w tancu bez kola w tej sukni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, otóż suknia pomimo braku koła była bardzo wygoda , co z tym się wiąże pięknie wyglądała w ruchu. Ważne jest aby wybrać gładkie buty bez żadnych ozdób, wtedy nic nie zahacza się o dół sukni i ułatwia poruszanie się.

      Usuń
  38. Mam podobna suknie i wiem ze tren mozna w niej podpiac,ale suknia bardzo mi sie placze.
    Boje sie ,ze podczas tanca stane na nia od srodka i mi sie podrze.Co o tym myslisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześć, kwestię dość sporego i ciężkiego trenu rozwiązałam następująco. warstwę materiału znajdującego się pod koronką miałam wyłącznie w kościele. Dopasowując suknię poprosiłam panie w salonie o to, aby spód trenu można było odpiąć. zrobiłyśmy go na zamek błyskawiczny, który nie był widoczny. na przyjęciu podpinałam wyłącznie tren z koronki, który był lekki więc problem odpinania odszedł na drugi plan. kolejną opcją jest zapięcie trenu na więcej aniżeli 1 guzik

      Usuń