środa, 16 maja 2012

something like safari style


witam! w dzisiejszym poście postanowiłam zaprezentować Wam moi drodzy bardzo wygodny outfit, przypominający styl safari. Bardzo lubię połączenie beżu z bielą. Dopasowałam do tego duetu, akcesoria w brązie. W tym miejscu chciałabym wspomnieć o tym, że skórzana torebka to perełka znaleziona w sh. Właśnie dlatego lubię od czasu do czasu odwiedzić tego typu miejsca, za małe pieniądze można kupic cos naprawdę unikatowego, ciekawego.  A Wy robicie zakupy w sh? Z chęcią tam zaglądacie, czy z daleka omijacie tego typu ,,sklepy"?






16 komentarzy:

  1. swietnie wygladasz ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  2. tez lubie takie polaczenie bieli z bezem :) delikatne i z klasa. a od zakupow w SH jestem uzalezniona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. torba świetna!!! :)

    fashmatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie! Też lubię takie połaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw świetny, ale najbardziej podoba mi się koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny look Kochana, bardzo podobaja mi sie stylizacje, w 100% iddaja mój styl :)

    Pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the safari look! Your outfits so nice, love the bag!

    Ruth xxxx

    http://theclothesimin.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna koszula i super naszyjnik!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię klasykę! ty prezentujesz się w niej super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny look :) bardzo lubię second handy - można tam cuda znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny, klasyczny zestaw :) Mam bardzo podobne spodnie, o ile nie takie same ;) Co do zakupów w sh, to je uwielbiam! zawsze można coś ciekawego tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, bardzo fajny outfit, faktycznie bardzo kojarzy mi się z safari, z chęcią w takim własnie looku na safari bym się wybrała! Second handy omijam szeeerokim łukiem, żartuję! Bardzo lubię zakupy w ciuszkach, w końcu my kobiety uwielbiamy promocje, a w sh są cały rok. :D

    Dziękuję bardzo za odwiedziny, zapraszam częściej - będzie mi miło! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestawik :) bardzo łądna jesteś :)


    ps. dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jak też mnie dodasz :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyglądasz!

    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń