środa, 9 maja 2012

golden necklace with flowers!


Witam!
Jak Wam minął dzień? Mój był bardzo pracowity, jednakże zakończył się miłą wizytą w salonie fryzjerskim. Oczywiście ponownie muszę przyzwyczaić się do skróconych pukli, ale efekt jak dla mnie jest zadawalający. Nie jest to jeszcze mój wymarzony kolor włosów, ale jestem na dobrej drodze ku jego osiągnięciu;) Dzisiejsza stylizacja oczywiście klasyczna, skromna i kobieca. Do satynowej fioletowej bluzeczki, notabene z sh, dobrałam czarną spódnicę PROMOD, paseczek H&M oraz mój nowy nabytek,  złoty naszyjnik w kwiaty. Od razu przypadł mi do gustu. Pewnie nie posłuży mi przez wiele lat, ze względu na swoją delikatność, ale w sezonie wiosna-lato sprawdzi się znakomicie!
Pozdrawiam, NG




19 komentarzy:

  1. WYGLĄDASZ NIESAMOWICIE!♥ KOLOR UST BAJECZNY KOCHANA!

    OdpowiedzUsuń
  2. it´s great i´ll be back soon.

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiscie, zmiana delikatna, ale ja tez nie lubie rewolucji. bardzo ladnie Ci w rozpuszczonych i w koczku tez slicznie wygladasz, to na pewno kwestia twarzy :) a zestaw jak zwykle swietny - prosty i z klasa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała!:)

    Zapraszam do siebie oraz do zagłosowania na mnie w konkursie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. love the hair!!
    amazing!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś ten naszyjnik? Piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naszyjnik udało mi się upolować w lokalnym sklepie...kosztował 14 zł

      Usuń
  7. cudnie ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo kobieco wygladasz, dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woww...you hair looks amazing! That purple blouse goes great with your eyes and hair! Beautiful combination! You have a lovely blog, maybe you want to follow each other? I'll follow you back for sure :)

    Have a great day!

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny naszyjnik <3

    Zapraszam! U mnie rozdanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz a naszyjnik jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny naszyjnik :P pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją uwagę przykuwa pasek, niby mały element ale bardzo ważny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczny naszyjnik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny, kobiecy zestaw :) A naszyjnik rzeczywiście jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta fioletowa satynowa bluzka, naszyjnik pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń