wtorek, 22 maja 2012

My casual outfit!


Hello Kochani! Ja Wam mija ten niezwykle gorący dzień?  Dzisiaj postanowiłam zaprezentować strój mniej formalny, anieżeli te które ukazuję najczęściej;) Jeansowe szorty oraz luźno opadająca koszula, lekki makijaż i Natalie jest gotowa na spędzenie ciepłego popołudnia;) Spodenki zostały znalezione przeze mnie w sh. Początkowo miały długie nogawki, które oczywiście dla mnie okazały się za krótkie. No ale "wranglery" za 7 zł,  nie mogłam ich nie wziąć;) w domu je skróciłam i ostatecznie przybrały formę szortów;) Koszulę już dobrze znacie, fantastyczny zakup z F&F, pasuje praktycznie do wszystkiego!
Życzę Wam udanego popołudnia i wieczoru!
pozdrawiam, NG
blouse-F&F
Shorts-Wrangler (sh)



21 komentarzy:

  1. cudnie, ponadczasowa klasyka, biala koszula pasuje prawie do wszystkiego. bardzo podoba mi sie kolor jeansu, lubie ten odcien :) nawet w takim mniej formalnym wydaniu, wygladasz z klasa - to kwestia szlachetnych rysow twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam dżinsowe szorty, a ten paseczek mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful ! look 10! muakk

    http://imagenshopper.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dla takich okazji uwielbiam sh. Świetnie szorty wyszły i bosko wyglądają z koszulą.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, prosty i wygodny zestawik. Bardzo na plus.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous shorts and i love your shirt, especially with them and the belt.

    Ruth xxxx

    http://theclothesimin.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, widzę, że zajmujesz się tworzeniem własnych stylizacji :)
    Jeśli interesujesz się też innymi przejawami twórczości i jesteś kreatywną osobą - zapraszam na www.schen-rekodzielo.blogspot.com W najbliższym czasie pojawią się konkursy, w których będziesz mogła wygrać biżuterię zaprojektowaną przez CIEBIE, którą ja wykonam - bez ponoszenia kosztów "produkcji"!! ;)
    Naprawdę warto być na bieżąco
    Zapraszam:
    www.schen-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna długość szortów, też chcę takie sobie zrobić. I koszula też mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaram się na Twój pasek *__* <3

    OdpowiedzUsuń
  10. No matter waht you wear girl, you always look elegant!!

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute shorts!
    xx
    Daysha http://dayshaprettylittlethings.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. prezentujesz sie swietnie:D spodenki bardzo mi sie podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie Ci w tych spodenkach i super koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Looks really nice on you! Love the shorts

    x
    http://nikkibeulen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw!! Super szorty i wgl wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely photos! anyway thanks for dropping by my blog. followed you! hope you follow mine as well! <3

    Mish
    http://starmishie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz:) super spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój ulubiony zestaw kolorów. Super:)
    Zapraszamy: http://ourchoice26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń