wtorek, 8 maja 2012

Strój dnia- leopard scarf!


Cześć!
Dzisiaj prezentuję Wam stylizację, w której główną rolę odgrywa szalik w panterkę. Tym razem nie klasycznie w kolorach czerni i brązu, a w odcieniach niebieskiego. Aby nadać wiosennego charakteru całości, postanowiłam założyć pomarańczową, dobrze już Wam znaną, bluzkę. Zdaję sobie sprawę z tego, że dla wielu zestaw ten może wydać się zbyt nudny, ale ja lubię klasykę. W takich stylizacjach czuję się najlepiej;)
 Jutro wybieram się do fryzjera, wielkich zmian nie będzie, żadnych radykalnych cięć, jednak mam nadzieję, że chociaż odrobinę przybliżę się do wymarzonego odcienia brązu;) do zobaczenia!
Pozdrawiam, NG.





16 komentarzy:

  1. Masz śliczną marynarkę:) Osobiście bardzo lubię chustki w panterkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest ta pomarańczowa koszula super współgra z tą niebieską spódnicą :D świetnie wyglądasz w tym zestawie :D

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM NA NOWEGO POSTA :D
    http://fashionismypassio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie podoba takie zestawienie kolorów :) szalik jest sliczny :)
    dziękuję za komentarz i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica! Sama chętnie bym się tak ubrała! Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam i przyda się wsparcie!

    http://ladystylish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zawsze wygladasz z klasa! masz co wypisanego na twarzy, co sprawia, ze zawsze wygladasz dostojnie, stylowo i pewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz piękne długie włosy więc nawet nie myśl o obcinaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jak najbardziej jestem za chustami panterkowymi ;)

    marynarka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Your outfit is great! I really really like your blue skirt!

    Thanks for your lovely comment btw!
    You can follow me on bloglovin or twitter ;)

    Kisses from Austria,
    Simone

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do mnie ponieważ zostałaś przeze mnie otagowana :D

    szczegóły na moim blogu :D
    POZDRAWIAM
    http://fashionismypassio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ubrania <3

    Zapraszam do mnie, ROZDANIE <3

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się, góra jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! Bardzo ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw wcale ie jest nudny, a upięte włosy dodają mu charakteru ;D

    OdpowiedzUsuń