poniedziałek, 21 maja 2012

Bo najważniesza jest kobiecość!


witam,
dzisiaj przedstawiam Wam, moje najbardziej ulubione zestawienie kolorystyczne! Czerwoną spódnicę już wcześniej mogliście zobaczyć na moim blogu, bluzkę 2 posty niżej, natomiast marynarka to nowy nabytek. Zakupiłam ją w Reserved po cenie promocyjnej. Wiem, wiem pewnie stwierdzicie, że granat to nie na tę porę, że pasuje bardziej  np. na jesień.... owszem i może tak jest, ale staram się tak dobierać moją garderobę, aby móc ją nosić przez cały rok, a nie tylko wyłącznie przez pewien okres... doszłam do wniosku, że ten blazer będzie świetnie wyglądał z białymi, czerwonymi spodniami, szortami, spódnicami, jenasami, praktycznie będzie pasować do wszystkiego co mam w swojej szafie;) ze względu za złote akcenty, przy poszczególnych elementach stroju, zrezygnowałam z dodatków. Jak klasyka, to klasyka w skromnym wydaniu.
pozdrawiam, NG

blazer- Reserved
skirt-Orsay
blouse-nn
clutch-allegro






17 komentarzy:

  1. Wow! Bardzo zgrabny i elegancki komplecik. W sumie użycie tak mocnych czerwonych akcentów w oficjalnych zestawach jest ciekawym pomysłem:)
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, spódniczka jest rewelacyjna. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawienie :) !!! spodniczka strasznie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw. spódnica najbardziej przypadła mi do gustu :) zapraszam do mnie na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny zestaw, no i przede wszystkim elegancki :) ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw :) Ja też przeważnie kupuję takie ubrania, które pasują mi do wielu rzeczy i nadają się na różne pory roku :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie i kobieco!:) spódniczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna ta spódniczka :)
    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie! podoba mi sie zestawienie kolorow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! ;* Dla mnie to też aktualnie jest najbardziej stresujący moment w życiu ;D
    Ślicznie wyglądasz... i świetnie wygląda takie zestawienie kolorów!

    Pozdrawiam ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie się spódniczka komponuje z czerwonymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zestawienie a taki żakiet warto mieć ponieważ granat do większości zestawień pasuje.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. do twarzy Ci w klasyce. Wyglądasz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. super spódnica i świetna koszula!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. a mnie się granat z latem kojarzy - stylem marynarskim! :) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. loooooooooov'it <3

    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    OdpowiedzUsuń