poniedziałek, 9 grudnia 2013

Teledysk ślubny

 Witam;))
dzisiaj zaprezentuję Wam już ostatni post dotyczący mojego ślubu. Od dwóch tygodni można zobaczyć w internecie krótki teledysk, będący skrótem naszego filmu z wesela;) O tym, że w tym dniu będzie nam towarzyszyć kamera, zadecydowaliśmy miesiąc przed ślubem. Początkowo jedyną formą upamiętnienia tych chwil, miała być wyłącznie fotografia, jednakże po głębokich przemyśleniach doszliśmy do wniosku, że video stanie się wspaniałą pamiątką, nie tylko dla nas, ale w przyszłości także dla naszej rodziny;) Początkowe wątpliwości wynikały z tego, iż nie chciałam  tradycyjnie nakręconej 3 godzinnej płyty... jednakże po zagłębieniu się w temacie, zorientowałam się, że współcześnie, film może wyglądać zupełnie inaczej;) Dynamiczny, wyraźny, ciekawie zmontowany o przyzwoitej długości trwania. Z negatywnie nastawionej istoty do tego tematu, przeistoczyłam się w osobę, dla której priorytetem stało się znalezienie kogoś, kto w przyjemny i nowoczesny sposób przedstawi nasze najwspanialsze chwile:) Poszukiwania rozpoczęłam od wyszukiwarki google;) W stosunkowo szybkim czasie trafiłam na stronę młodego filmowca Mateusza, z którym po kilku minutach rozmowy wiedziałam, że współpraca będzie przebiegać w miłej atmosferze. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że w tak ważnym dniu,  kiedy to człowiekiem targają różne emocje, dobry kontakt z osobą obsługującą kamerę, czy aparat jest naprawdę istotny. Mojego fotografa Marcina miałam okazję poznać już kilka lat wcześniej, dlatego wiedziałam, że jego obecność nie będzie dla mnie krępująca. Profesjonale podejście obu Panów sprawiło, że w dniu dzisiejszym jesteśmy posiadaczami wspaniałej pamiątki w postaci zdjęć oraz filmu. Z ogromną chęcią zapraszam Was do obejrzenia teledysku, w którym główna rola przypadła mojej osobie i osobie mojego męża;)

Pozdrawiam, NP
(w celu obejrzenia klipu, proszę ,,kilknąć" na widoczną fotografię) bądź  http://vimeo.com/80101157

http://vimeo.com/80101157



http://vimeo.com/80101157

26 komentarzy:

  1. Pięknie :-)) Jeszcze raz przyjmij proszę szczere życzenia - wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie filmiki, zawsze przy nich sie wzruszam:) naprawde piekna pamiatka. Filmy nie musza juz trwac 3 godzin by pokazac emocje tego najpiekniejszego dnia...moze tez pomysle o tym? Wygladalas zjawiskowo:) Piekne wyjscie z Kosciola,Maz strazak?Naprawde fajna sprawa:D
    Imienniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę dziękuję za tak ciepłe i miłe słowa;) nie żałuję podjętej decyzji o videofilmowaniu. 2 miesiące po ślubie świetnie powrócić do tych chwil a co dopiero po kilku latach;) szczerze polecam;)

      Usuń
  3. Natalko...wzruszyłam się i łezkę uroniłam:) wyglądałaś przepięknie, jak syrena:) widać, że jesteście szczęśliwi:) życzę Wam wszystkiego co najpiekniejsze, mnóstwa radości i zrozumienia...aj i cierpliwości, bo w codziennym życiu jest ona niezbędna:)
    Pozdrawiam was cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądaliście, a filmik naprawdę jeden z lepszych jakie widziałam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jak cudownie wyglądaliście oboje, a TY przepiękna !!! Achhh wzruszyłam się :))
    Życzę WAM jak najwiecej radości i szczęścia, aby każdy dzień był wspaniały, a miłośc rosła w siłę !
    Razem można wszystko !!:*
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny filmik :) Cudownie wygladaliście :) Znowu zachwycam się twoja figurą :) Idealna!!!! I włoski miałaś ślicznie upiete :) ahhhhhh....przepiekna pani mloda :) mężu też przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super teledysk. I świetna piosenka- poproszę o tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wygladałas w tym najwazniejszym dniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super teledysk! jak dla mnie, jeśli film jest dobrze zrobiony przez ludzi którzy ma ją o tym pojęcie to naprawdę jest to wspaniała pamiątka z tak wyjątkowego dnia... choć ostatnio coraz częściej szłysze że Młodzi rezygnują z kamerzysty i decydują się tylko na fotografa...
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny filmik, cudowna muzyka, aż sie wzruszyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. such gorgeous photos! I love it

    lifeisashoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, piekno<3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekny filmik! Szkoda tylko ze taki krotki bo bardzo mi sie spodobal :) Pieknie wygladalas w dniu slubu! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, gratuluję-
    wszystkiego dobrego Wam życzę - miłości i duuuużo szczęścia-
    Serdecznie pozdrawiam, iza

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko filmy ślubne zwracają moją uwagę, jednak ten, zrobiony został świetnie. Delikatnie, romantycznie i ze smakiem. :) Muszę przyznać, że żałowałam, że taki krótki :) Wasze uczucie jest mega widoczne na tym filmie. Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, dziękuję ślicznie za miłe słowa;))) Nam teledysk również się podoba;)

      Usuń