poniedziałek, 23 grudnia 2013

My room in Christmas!


Witam Was po długiej przerwie. W związku z tym, że już jutro rozpoczynają się święta, postanowiłam pokazać Wam kilka elementów dekoracyjnych w moim pokoju. W tym roku niewątpliwie dominującymi barwami są: biel, srebro, szarość i czerń. Klasyczny stroiczek na ławie,  zastąpiłam ceramicznymi figurkami oraz szarymi świecami ustawionymi na czarnym  talerzu. Całość ozdobiłam zieloną gałązką z cynamonem. Choinkę udekorowałam srebrnymi oraz białymi bombkami, gwiazdeczkami oraz śnieżynkami. Oczywiście większość z nich osypana jest brokatem. Jest to nasza wyjątkowa choinka, bo pierwsza wspólna;) Wiele frajdy sprawiło nam jej wybieranie;))  Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, któraś z moich świątecznych  propozycji;) Jutro planuję opublikować filmik z krótkimi życzeniami, mam nadzieję iż mi się to uda!

 FAN PAGE


PS. Nie wiem czy zauważyliście, ale Gwiazdorek przyszedł do mnie już wczoraj;) Właśnie testuje nowy aparat;)) Robię to na razie mega nieumiejętnie, ale mam nadzieję, że szybko go opanuje;)

pozdrawiam, NP























14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, świąteczne dekoracje :)
    minimepastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wystrój,trochę podobny do moich inspiracji w ostatnim poście :) Dojrzałam lodowe czekoladki Moritz na ostatnim zdjęciu - uwielbiam je ;)
    Wszystkiego, co najlepsze w te święta !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, bardzo fajnie
    Wesołych Świąt :*
    u mnie nowy post -
    http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale u Ciebie pięknie!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wish you a loving and warming Christmas full of the greatest presents and peace and true joy!

    A big hug

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dekoracje, śliczna choinka i bardzo fajnie zapakowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny klimacik sobie stworzyłaś :) Jestem tu pierwszy raz i nie mogę się napatrzeć na Twoje stylizacje! Chyba mamy podobny styl ubierania się :D Klasyka, jakiś dodatek o gotowe, uwielbiam tak! :) Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, a z racji tej, że piszę jako bloger do blogera to życzę dodatkowo coraz większych statystyk i wiernych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ahhh ten klimat... aż zatęskniłam za świętami, które tak szybko minęły i .... nie odczułam niestety klimatu, w radiu mało kolęd, brak śniegu .....

    OdpowiedzUsuń