poniedziałek, 24 grudnia 2012

WESOŁYCH ŚWIĄT!


Witam Was Kochani!

Z okazji świąt Bożegonarodzenia, życzę Wam samych wspaniałych chwil w gronie najbliższych, uśmiechu, miłej atmosfery oraz spełnienia Waszych najskrytszych marzeń;) Dzięki Wam jedno moje się spełnia;))

Od kliku godzin próbuję dołączyć filmik z życzeniami, jednakże mi się to nie udaję.... dlatego odsyłam Was na facebook'a;) https://www.facebook.com/#!/photo.php?v=465049053553456&set=vb.257837980965770&type=2&theater

Właśnie zakończyłam pakowanie prezentów;) Efekty dekorowania choinki, domu, prezentów możecie zobaczyć na zdjęciach;)

Jeszcze raz: Wesołych Świąt!

pozdrawiam, NG










5 komentarzy:

  1. Merry Christmas, sweetie!!!^^
    i follow you on FB ;)
    can you follow me too?¿? :D

    https://www.facebook.com/LadytrendyByAitanaReimondez?ref=hl

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę spokojnych i zdrowych Świąt,
    no i oczywiście - dalszych sukcesów blogowych na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że u Ciebie bardzo nastrojowo
    Wesołych Świąt!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mnie tu nie bylo! ale powoli nadrabiam :)
    Kochana, Tobie tez zycze Wesolych Swiat, oby byly warte wspomnien! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba nigdy nie jest za późno na dobre życzenia, a więc ciągle - pogodnych świąt, niech ich urok trwa i trwa, oraz szczęśliwego Nowego Roku :) magiczny świąteczny dom! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń