poniedziałek, 13 lutego 2012

Strój dnia - okrągły kołnierzyk!


W szafie każdej kobiety nie powinno zabraknąć dobrze skorojonej czarnej spódnicy. Jest ona niewątpliwie klasycznym elemetem stroju, który nigdy nie wyjdzie z mody. Ubrana z białą koszulą -doda szyku, z t-shirtem z nadrukiem oraz luźną marynkarką - casuaul'owego charakteru. Ważne jest, aby dobrać ją w sposób odpowiednio pasujący do naszej sylwetki, ażeby ukryć mankamanty naszej figury, (jeżeli się je ma), bądź uwydatnić atuty. Jeżeli biodra są szersze, niż górna połowa ciała, powinno się wybierać spódnice w kształcie litery A, kobiece krągłości podkreślić dobrze dopasowaną, jednakże nie opinającą prostą spódnicą, natomiast wąskie bioderka optycznie powiększyć marszczeniami, drapowaniami czy zakładkami. Ja najczęściej wybieram spódnicę o kroju ołówkowym, najlepiej z podwyższonym stanem.  Ta prezentowana poniżej została zakupiona w sklepie Promod. Elastyczność tkaniny sprawia, iż idealnie dopasowuje się do mojej figury. Do niej dobrałam sweterek, u którego całą uwagę skupia się na okrągłym kołnierzyku, ozdobionego perełkami.  Całość, przełamałam cienkim paskiem w kolorze staro-złotym.




Co mam na sobie:
spódnica:   Promod
sweterek:   Mohito
pasek:        Promod
kolczyki:   Apart
Pozdrawiam, NG

1 komentarz:

  1. Sweter ma bardzo ładny kołnierzyk, nadaje całości smaku :)
    Miłego dnia!
    http://daisyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń