środa, 19 marca 2014

My Spring wishlist

 1 - [KLIK], 2 - [KLIK], 3 - [KLIK], 4 - [KLIK]

Witam Kochani;) Już za kilka dni kalendarzowa wiosna. Z tego powodu postanowiłam zaprezentować Wam moją  listę ,,must have" na wiosnę. Zazwyczaj sięgam po bardziej stonowane, delikatne kolory w tym roku postanowiłam wprowadzić, kilka bardziej intensywnych odcieni. Najbardziej przypadł mi do gustu róż. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie;)
pozdrawiam, NP
Wszystkie zaprezentowane ciuchy i wiele, wiele innych,  znajdziecie na sheinside.com

1 - [KLIK], 2 - [KLIK], 3 - [KLIK]

1 - [KLIK], 2 - [KLIK], 3 - [KLIK]

1 - [KLIK], 2 - [KLIK], 3 - [KLIK]

1 - [KLIK], 2 - [KLIK], 3 - [KLIK], 4 - [KLIK]

 
 

1 - [KLIK], 2 - [KLIK], 3 - [KLIK], 4 - [KLIK]

 
 

12 komentarzy:

  1. Super :) wszystko mi się podoba :)

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez musze wkrotce wybrac sie na wiosenne zakupy :) Super wishlista!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miętowa i żółta koszula oraz biżuteria podobają mi się najbardziej. Ale wszystkie te ubrania są wesołe i wiosenne :-)

    Ja właśnie zrobiłam The Drugstore Diva Tag na moim blogu, może się przyłączysz? :-)
    http://nowoczesnadama.blogspot.com/2014/03/the-drugstore-diva-tag_16.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka nr 3, jest boska!
    Zaraz sprawdzam jej cenę, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki są piękne! <3
    Zwłaszcza ta różowa :))

    OdpowiedzUsuń
  6. spódniczka nr 3 - chciałabym <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tu się kolorowo zrobiło :) Bluzki brałabym wszystkie z sukienek najbardziej podoba mi się żółta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice wishlist! Do you wanna follow each other?
    Let me know x

    www.drownedinfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dwie pierwsze spódniczki :) śliczne
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie rzeczy mi się strasznie podobają! :)

    OdpowiedzUsuń