środa, 5 lutego 2014

Turcja - Alanya i Plaża Kleopatry

Witam;)
Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam kilka zdjęć z październikowego wypadu do Turcji. Alanya jest jednym z najpopularniejszych kurortów turystycznych na Riwierze Tureckiej. To właśnie w tym mieście znajduje się Plaża Kleopatry, jedna z najsłynniejszych plaży tureckich, niezwykle popularna wśród wczasowiczów. Została praktycznie rozparcelowana pomiędzy poszczególne hotele, nadal jednak posiada wiele zalet, czystą wodę, przyjemny piasek oraz dogodne zejście do wody. Z tego co słyszałam w okresie wakacyjnym bardzo trudno znaleźć na niej wolne miejsce do leniuchowania. Mogę Wam potwierdzić, że w październiku nie będziecie mieć takiego problemu. W związku z tym, że do miasta mieliśmy wyłącznie 20 km, zawitaliśmy do niego dwukrotnie. Za pierwszym razem zwiedziliśmy port, twierdzę, skosztowaliśmy tureckiej kuchni, ogólnie spacerowaliśmy, aż ostatecznie dotarliśmy na plaże;) Drugi pobyt spędziliśmy wyłącznie na plaży;) Zapraszam na obejrzenia zdjęć.

pozdrawiam, NP

szorty-H&M, koszula-Bonprix, kapelusz-House, sandały-CCC
sukienka-nn

1. Piękne zdjęcia !
    W tym roku byłam w Turcji ;)

2. piękne zdjęcia
    chcoaiż nie ukrywam ,że byłam w Turcji i jakoś nie przypadła mi do gustu :)

1. witam, również się przyznam, że nie wróciłabym drugi raz do tego kraju... Grecja oraz Chorwacja zrobiły na mnie większe wrażenie;)

3. Ahh wróciły wspomnienia, byłyśmy w tych samych miejscach:) Przyznam się szczerze, że Grecja wywarła na mnie też troszkę lepsze wrazenie - bardziej naturalna:) A może dlatego , że podróż na Kretę to była moja pierwsza wycieczka:))

4. Zdjęcia piękne, ale mam podobne wrażenia po wakacjach w Turcji. Do nachalności Turków ciężko się przyzwyczaić. Dla mnie najpiękniejsza jest Hiszpania

5. Ale piękne wspomnienia!
    Turcję mam w planach jak moja Natalka podrośnie ;)

6. Cudne widoki! Aż miło popatrzeć :)

7. Piękne foty, można się rozmarzyć... :))

8. W Turcji jeszcze nie byłam, ale te piękne zdjęcia ze słonecznej plaży sprawiły, że się rozmarzyłam :-)

9. ojjj marzy mi się teraz takie ciepełko i odpoczynek...
    pieknie wygladasz:)

10. Piękna plaża , zdjęcie w słonecznej poświacie urzekające a te klify w tle istne cudo ;)