czwartek, 15 sierpnia 2013

Look of the day: Chic t-shirt


 
Cześć wszystkim!
Dzisiejsza stylizacja jest świetną altrnatywą np. na wyjście z przyjaciółkami na drinka;) Szary t-shirt oraz błękitne jeansy zestawiłam z elegancką kremową marynarką oraz delikatnymi sandałkami. Marynarka to jeden z moich wyprzedażowych łupów. Uważam, że tej części garderoby nigdy nie jest za wiele, dlatego chętnie nabywam kolejne modele. W chwili obecnej poszukuję w kolorze czaranym, białym oraz czerwonym... ze względu na mój wzrost to nie jest takie proste;))) Całość uzupełniłam ciężkim naszyjnikiem oraz szarą kopertówką. Co sądzicie o takim roziązaniu?

pozdrawiam, NG


marynarka, naszyjnik-Resrved, jeansy, torebka-nn, sandały-Deichmann, t-shirt-Sinsay







19 komentarzy:

  1. Pięknie :-) T-shirt jednak mógłby być czymś zastąpiony. Jaskrawa bluzeczka z mocnym kolorem i przede wszystkim z większym dekoltem ładnie dopełniałaby kompozycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyka codziennego stroju, bardzo na tak :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydawało mi się, że w Sinsay nie ma NIC ciekawego. Ale ta koszulka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ta stylizacja:) fajny żakiecik:)
    Dodałam Cię do obserwowanych:) zapraszam gorąco do mnie http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie zestawy, swietnie w tym wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa całość :)

    U mnie konkurs,zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz świetnie! genialna koszulka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super! Marynarka stworzyła świetny outfit!:) Ja też uważam, że tej części garderoby nigdy za wiele - mam już czerwono-malinową, modrakową i granatową ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie. Jeśli blog Ci się spodoba to zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A tee and a pair of jeans...always a good choice!
    Come and have a look at my newest post… "On the road"!
    Nameless Fashion Blog
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  10. niezmiernie elegancko a zarazem luźno!
    uwielbiam Twoje stylizacje:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham marynarki i żakiety - Twoja kremowa jest po prostu cudna :)

    OdpowiedzUsuń