sobota, 15 września 2012

granat z karmelem-klasyk!

Nie wyobrażam sobie tego, aby w mojej szafie zabrakło klasycznych granatowych jeansowych rurek. Tak uniwersalnych oraz ponadczasowych spodni nie można nie mieć;) Kolejnym elementem garderoby bez którego trudno się obyć, każdej pracującej kobiecie i nie tylko, jest niewątpliwie marynarka. Noszę ją często, zarówno do spodni, jak i spódnic czy szortów. Każda stylizacja dzięki niej,  nabiera bardziej eleganckiego wyrazu. Tym razem postanowiłam połączyć oba klasyki w jeden zestaw, tworząc bardzo wygodny i ponadczasowy look. Nie masz pomysłu na strój na uczelnię, czy do szkoły a nawet pracy, uwierz ten sprawdzi się zawsze! Istotną rolę odgrywają dodatki. Jeżeli chcesz wygladać ultra kobieco, wybierz szpilki, chcesz czuć się wygodnie, ale elegancko załóż baleriny, świetnie będą wyglądać także mokasyny, botki, czy trampki;) możliwości jest naprawdę wiele, wszystko zależy od tego dokąd się wybieramy. Ja tym razem postawiłam na mega wygodne, granatowe wiązane botki oraz karmelowe dodatki. Mam nadzieję, iż Wam się spodoba;) A Wy Kochani macie jakieś swoje ulubione stylizację, które po małych modyfikacjach nadają się na wiele okazji?

pozdrawiam, NG

spodnie-wrangler
koszula-reserved
marynarka-reserved
buty/torebka-nn
pasek-H&M 






39 komentarzy:

  1. Uwielbiam kolor karmelowy, na czymkolwiek jest- biorę w ciemno, a u Ciebie podoba mi się torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, klasyczna prosta marynarka powinna znaleźć się w każdej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zestawy:) super wygladasz;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) jeśli masz ochotę;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja klasyczna, która się świetnie kompozuje ze wszystkimi odcieniami rudego :)
    zapr. na syl-lwio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną masz torebeczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, żakiet jest znakomity!:)

    http://olgusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie się powtarzam ale ślicznie wyglądasz (; Twoje zestawy są zawsze takie przemyślane

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wygladasz:) bardzo ladne buty, zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie wyobrażam sobie szafy bez granatowych rurek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sobie sprawić takie butki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetną figurę i chyba każde ubranie będzie wyglądało na tobie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowa;), ale proszę uwierzyć, że nie każdy ciuch wygląda dobrze na mojej sylwetce...

      Usuń
  12. koszula mi wpadła w oko mimo, że ją mało widać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing outfit! Specially this blue shirt! visit my world: http://fleurifashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute!
    Check out my NYFW faves at http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam klasykę w Twoim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja klasyczna i kobieca uwielbiam ;D

    http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, tak to dodatki nas stroją:)
    ślicznie wyglądasz, kolor jeansu cudowny, taki lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  18. Great classic outfit!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz pięknie :) Buty bardzo mi się podobają.

    Zapraszam do mnie na męski blog www.yowloski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz! Kobieco i z klasą :)

    PS. Jak miło zobaczyć blogerkę o tych samych zainteresowaniach z tego samego miasta!

    PPS. Dodaję do obserwowanych :)

    Pozdrawiam cieplo,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się wtej torebce! Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna torebka!
    WPADAJ DO MNIE WYGRAĆ BUTY :)

    OdpowiedzUsuń
  23. klasyka, ale jak wiadomo klasyka w wielu przypadkach jest niezastapiona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hallo Natalie
    bardzo ladny post. Karmelowa torebka szałowo wyglada z granatowym kolorem. Swietny klasyk na jesien. Bardzo mila twarz i boska figura <3

    Masz przesliczny blog, ciesze sie juz na nastepny post.
    Po prostu musialam cie sledzic, masz jednego nowego fana.
    cieszyla bym sie jakbys zobaczyla tez na moj blog

    twoja Amely Rose od:

    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń