poniedziałek, 4 czerwca 2012

Must have - klasyczny zestaw!


Witam Was Kochani! A jednak, nadmiar obowiązków sprawia, iż nie dodaje postów tak często jakbym chciała... mam nadzieje, że wkrótce to się zmieni. W szafie każdej z nas powinien pojawić się klasyczny zestaw, który założymy w sytuacjach kiedy jest on wymagany. W zwązku z tym, że mój styl bazuje na klasyce, nie mam problemu ze znalezieniem białej bluzki, czy granatowej spódnicy;), ale zdaje sobie sprawę z tego, że nie każda, każdy gustuje w tego rodzaju stylizacji. Fakt jest jednak taki, że niezbędne jest zaopatrzenie się w ,,coś" na specjalne okazję typu: egzamin, rozmowa kwalifikacyjna, uroczystość rodzinna, itp. Podkreślam, że nie musi to być czarny, niedopasowany z długim żakietem komplet. Dzisiaj sklepy proponują nam niezwykle szeroki asortyment pięknie skrojonych marynarek, spódnic czy spodni. Można wyglądać elegancko, kobieco, seksownie jednakże nie wyzywająco! Moja wersja eleganckiego stroju, jest z małym przymrużeniem oka;) Beżowe spodnie (notabene, które po kilku założeniach przybrały inny rozmiar), połączyłam z białą bluzką, granatową marynarką oraz czerwonym naszyjnikiem!  Klasycznie, ale z modnymi akcentami.

pants-ZARA
blazer-Reserved
necklace-H&M
clutch-sh





6 komentarzy:

  1. ślicznie! a naszyjnik jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tu u Ciebie ładnie:)
    piękny naszyjnik:)
    dziękuję bardzo za wizytę u mnie:)
    pozdrawiam i obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście zestaw klasyczny i elegancki, ale na pewno nie nudny :) Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisior, marynarka i torebka są definitywnie świetne ! Naprawdę przypadły mi do gustu :) Elegancko a zarazem z akcentem ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń