piątek, 16 marca 2012

Strój dnia - H&M!


Witam! Jak Wam minął ten cudownie słoneczny dzień? Nie mogłam oprzeć się temu, aby popołudnie spędzić na świeżym powietrzu, dlatego postanowiłam wziąć się za porządki w ogrodzie! Połączyłam przyjemne z pożytecznym;). Ale przed ,,akcją" z grabiami, musiałam udać się do pracy...
Dzisiejszy strój, składający się z sukienki oraz krótkiej kurteczki, w całości pochodzi z H&M. Kremowa ramoneska została zakupiona przeze mnie ok 2 lata temu na wyprzedaży. Zapłaciłam za nią naprawdę niewiele (ok 40 zł). Natomiast jeżeli chodzi o sukienkę, to po małych przeróbkach i wcześniejszym otrzymaniu jej, prezentuje się niezwykle kobieco i elegancko, czyli tak jak lubię najbardziej! Dla wielu pewnie połączenie kremu z szarością wydaje się nudne, jednakże dla mnie jest to połączenie na tyle ponadczasowe jak duet bieli z czernią. Całość uzupełnia brązowa aktówka, miedziany wisior oraz szary pierścionek z Divy! Aby nadać wiosennego charakteru stylizacji wybrałam czekoladowe okulary z różową oprawką. Mam nadzieje, że Wam się spodoba takie rozwiązanie;)








Pozdrawiam, N.G.

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie klasyczne połączenia - wyglądasz świetnie, jak kobieta sukcesu! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, klasycznie i elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo elegancko i kobieco:)
    obserwuję...pozdrawiam bb

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz!! A w sukience wyglądasz rewelacyjnie. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 40 zł za ramoneske 0o wooooow brawo :) te zbym tak chciala ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing dress!
    Amazing blog!
    Can we follow each other?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. w piwrwszysm momencie myslalam ze na zdjeciach jest kate middleton ;) sliczna masz sukienke :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very pretty, love the dress with the jacket

    http://nyorkeratheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. You look so nice and polished! XX

    OdpowiedzUsuń